مزوتراپی

مزوتراپی

مزوتراپی مو - مزوتراپی صورت / دکتر کاظم محقق 44219771-021
مزوتراپی

مزوتراپی

مزوتراپی مو - مزوتراپی صورت / دکتر کاظم محقق 44219771-021

چرا بوتاکس راه حل شماره 1 برای از بین بردن پا کلاغی ها و خطوط اخم است

 


 

 

اگر به دلیل چین و چروک های عمیق و چین و چروک در ابرو از ظاهر خود راضی نیستید ، می توانید راه حل غیرجراحی را در بهشت کلینیک پیدا کنید. متخصصان زیبایی ما از یک طرح درمانی سفارشی برای درمان چین و چروک و سایر نقایصی که زودرس شما را پیر می کنند ، پیروی می کنند.

علاوه بر فیلر های پوستی مانند ژوویدرم ، این تیم آمپول بوتاکس را برای معکوس کردن روند زمان و حفظ نتایج طبیعی به شما ارائه می دهد.

 

چرا خط اخم و پنجه کلاغی دارید

سالها جمع شدن چشمان در زیر آفتاب و خندیدن ، به عضلات و پوست بالا و اطراف چشم آسیب می زند. با گذشت زمان ، عضلات منقبض می شوند و باعث ایجاد چین و چروک در امتداد خط ابرو و چین و چروک چشم می شوند که از خفیف تا شدید است.

همچنین پوست شما کلاژن را از دست می دهد ، پروتئینی ضروری برای پوستی سالم و جوان. این باعث شل شدن و شلی پوست می شود و باعث می شود پیرتر از سن خود به نظر برسید.

اگر برای جراحی برای درمان پوست مرتبط با سن آماده نیستید ، تأثیر اعتماد به نفس شما را تغییر می دهد ، ممکن است شما کاندیدای ایده آل برای درمان با بوتاکس باشید.

 

واقعیت های محبوبیت بوتاکس

بوتاکس اولین و تنها درمان مورد تأیید سازمان غذا و دارو (FDA) برای خطوط اخم متوسط ​​تا شدید و پا کلاغی است. با توجه به یک برنامه درمانی که تیم زیبایی شناسی ما برای نیازهای منحصر به فرد شما ایجاد کرده است ، تزریق بوتاکس می تواند چین و چروک و خطوط را حتی در نواحی حساس اطراف چشم شما بدون عارضه یا نیاز به زمان نقاهت صاف کند.

داروی تجویز شده در تزریق بوتاکس از فرم خالص سم بوتولینوم ساخته می شود. در دوزهای خاص عضلات منقبض شده ، بوتاکس فعالیت عضلات را به طور موقت فلج می کند. این باعث انقباضات می شود و باعث از بین رفتن شدت چین و چروک و دراز مدت می شود.

 

چه انتظاراتی در طول درمان های بوتاکس دارید

ارائه دهنده درمان شما زمانی را صرف بحث در مورد انتظارات شما برای درمان می کند و پیش از توصیه بوتاکس سابقه پزشکی شما را مرور می کند. آنها یک برنامه درمانی ایجاد می کنند که به چین و چروک ها ، خطوط و چین و چروک های ناحیه فوقانی صورت شما می پردازد تا به نتایج طبیعی و طولانی مدت برسید.

شما در طول درمان از طریق مطب یک سری تزریق در امتداد خط ابرو و چشم خود انجام می دهید. ارائه دهنده خدمات شما می تواند از یک بی حس کننده موضعی برای راحتی شما در حین عمل استفاده کند. بیشتر درمان ها در 10 دقیقه یا کمتر کامل می شوند.

 

با تزریق بوتاکس نتایج فوری و طولانی مدت بگیرید

با استفاده از قدرت بوتاکس ، می توانید با خیال راحت پا کلاغی ها و خط اخم را بدون نیاز به برش یا جراحی از بین ببرید. بسیاری از افراد از مزایای فوری بوتاکس بهره مند می شوند و به دنبال تزریق ، میزان چروک های خود را کاهش چشمگیری می دهند.

با شل شدن عضلات و صاف شدن پوست ، نتایج شما طی 48 ساعت آینده همچنان بهبود می یابد. از آنجا که بوتاکس پر کننده نیست ، نتایج شما هرگز بیش از حد به نظر نمی رسد.

بوتاکس می تواند به شما کمک کند پوست نرم و جوان تر خود را به مدت چهار ماه یا بیشتر حفظ کنید و تزریق های نگهدارنده سفارشی اطمینان حاصل می کنند که ظاهر بدون چین و چروک خود را حفظ می کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد